Vandaag hebben we met dominee Ineke Bakker uit Sommelsdijk het Pinksterfeest gevierd in de kerk.
De Geest is ook over ons uitgestort, mogen wij ook in alle talen vertellen dat Jezus leeft!

Voor de dienst hoorden we dat dominee G. Zomer haar beroep heeft aangenomen en dat we na de zomer weer een predikant hebben. Ze liet ons dit per brief weten:
Aan kerkenraad, gemeenteleden en andere betrokkenen van de
Protestantse gemeente te Kerkwerve.

Allereerst dank voor het beroep. Ik ervaar dit als een teken van vertrouwen. Daar ben ik dankbaar voor. Graag wil ik u / jou laten weten dat ik het beroep aanneem. Door de jaren heen heb ik, en ook mijn kinderen, zich welkom gevoeld in Kerkwerve. Zelfs wanneer we iets anders deden dan u / jullie misschien gewoon zijn. Uw openheid en ruimte heb ik gewaardeerd. Het was fijn om af en toe voor te gaan en in te springen. Wat mij betreft is het een goede basis om de komende tijd samen op te gaan lopen en ook samen met God. Want zo ervaar ik het hele proces tot aan dit beroep. God loopt mee. Het is bijzonder, dat nu op dit moment uw en mijn weg deels gaan samenvallen. Ik ervaar dat als leiding van God in het leven. Tijdens onze kennismaking hoop ik hier meer over te vertellen. Voor nu volstaat om u mijn keuze te laten weten. Voor nu wens ik u en jullie een mooi pinksterfeest. Ik bid dat de Geest u kracht zal geven om het leven, dat met Pasen is veiliggesteld, samen te leven.

Met vriendelijke groet,
ds. Geertje Zomer

De kenningsmakingsavond met dominee G. Zomer is op donderdag 30 juni 2022 om 19:30 uur in 't Kerkerf.

Daarna werd ook nog de opbrengst van de actiedag van 04/06/2022 medegedeeld: € 10000!
Een heel mooi bedrag, waar we dankbaar voor zijn.
Iedereen die op welke manier dan ook heeft meegewerkt aan het mogelijk maken van deze dag, heel er bedankt!
Een speciale dank aan de activiteiten commissie, alles was volgens mij (in een korte periode) goed geregeld.